TEDAVİLER

HİPNOZLA KISIRLIK TEDAVİSİ

Sebebi bilinemeyen ve bulunamayan hastalıklarda kişinin bilinç dışı kayıtlarına ulaşılması ve gerekli tedavi seçeneklerinin araştırılması hipnoterapinin alanıdır.

Defalarca tüp bebek tedavisi görmüş ve başarısız olmuş çiftlerde hipnozla kısırlık tedavisi de bir seçenektir. (hypnofertility)

Çiftlerin kendi travmalarına ve tekrarlayan aile travmalarına ulaşılarak sorunun bilinçdışı nedenleri açıklığa kavuşturulabilir. Hipnoterapi kişiye hiçbir girişimin yapılmadığı, yan etkisi olmayan, etkin bir tedavi yöntemidir.

VAJİNISMUS

Cinsel ilişkiye girememe olarak tarif edilen vajinismus ilişki korkusu, yoğun kaygı ve bir tür panik atak benzeri semptomlarla kendini gösterir. Tek başına kadının sorunu olmayıp çiftin ilişki problemi olarak değerlendirilir.

Çiftlerin bilgilendirilmesi, eğitilmesi, güzel sevişme sanatının öğretilmesiyle her çiftin üstesinden gelebileceği bir rahatsızlıktır. Sorunu çözmeye niyet etmiş inançlı çiftlerin kısa sürede üstesinden geldiği tedavi edilebilir bir rahatsızlıktır.

Vajinismus bu sorunu yaşayan çiftler için yaptığımız terapilerle bir avantaja dönüşmektedir. Dünyadaki güncel cinsel gelişmeler ve pek çok çiftin elde edemeyeceği bilgi birikimi hastalarla paylaşılmaktadır.

ORGAZM OLAMAMA

Cinsel ilişkide tatmin olamama olarak tanımlanan orgazm olama; bedene yabancılaşma, insanın doğasından uzaklaşması hastalığıdır.

Çiftlerle öze dönüş, beden farkındalığı, uzak doğu cinsel öğretilerinin paylaşılması etkin tedavi sağlamaktadır.

Orgazm insanın ruhsal deneyiminde zirve noktasına ulaşmasıdır. Zamandan ve mekandan kopuş farklı alemleri seyre dalma olarak tarif edilebilir.

HİPNOZLA DOĞUM

Kadınların belki de hayatının en güzel deneyimi olan doğum, ağrı, acı ve kanamayla birleşince bir korku filmine dönüşebilmektedir.

Hipnozla doğum (hypnobirthing), doğumun sadece keyifli bir deneyime dönüştüğü, ağrının ve acının sistemden çıkartıldığı bir yöntemdir. Prenses doğumu olarak ta bilinir. Dünyada son yıllarda talebin artması nedeneniyle pek çok hastanede uygulanır hale gelmiştir.

Ağrısız doğum, mutlu ve keyifli doğum vaat eder.